Torsdag!

Publicerad 2010-08-26 15:51:26 i

Hello!
Idag vaknade jag 07:55 (?) BRÅTTOM!!!!!!!
Så jag sminkade mig sen satt jag upp håret och sen klädde jag på mig, sen mötte jag Jessika 08:10 då mötte vi Hanna, sen Maria! Då gick vi till skolan och snackade kom typ 1/2 min sena.. :o
Först hade vi Sv, kommer inte ihåg.. Jag kommer inte ihåg , hahah!
Sista lektionen var iaf Engelska , igentligen skulle vi sluta 15:30 men eftersom det itne är ngn elevensval så slutade vi tidigare! :D
Då knallade vi till torget, hahah köpte en sån där blå klubba, fan vad blå man blir! hahahah!
Sen gick jag och Jessika hem!
När jag kom hem käkade jag lite, sen satt jag på tvn å nu datan, men nu måste jag stänga av datan, ska ner till centrum och köpa blå klubba, sen ta bussen till brantan och lira fotboll sen blir det sprining sen fotboll!
Puss <3

Bjuder på en bild från Photofunia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela