natti (y)

Publicerad 2010-08-04 22:17:27 i

Jag tror fan att jag ska gå och lägga mig nu! Eller iaf lägga mig ner i sängen och kolla på film eller något sånt.. Jag tror fan att jag har feber.. Är aaaaaaaas varm, menmen just nu sitter jag och lyssnar på Justin Bieber -UP

Asså Sandra Ekdahl har skrämt mig!! Hon berättade vad Barnhemmet handla om att det finns typ en liten pojke som stirrar, och hon visade hur han såg ut, vet ni hur jävla rädd jag blev? Jag typ skrek när vi satt och åt igår på heroin city.. Jag ska aldrig se på en skräck film igen! Eller iaf barnhemmet!!! Tur att jag aldrig har sett den! (y)
Menmen, det jag ville säga var: Godnatt, så hörs vi imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela