Match !

Publicerad 2010-08-31 21:49:42 i

Tjenare, idag mötte jag Jessika vid 10 över åtta vid slingersladden då gick vi till skolan och vi hade typ sv.. sen kommer jag inte ihåg.. (?)
Sen iaf slutade vi typ en halvtimme tidigare! :D
Då tog jag & Jessika bussen hem till mig, då käkade vi & tittade på tv, sen gick hon för hon skulle hem och byta om och sånt.. när hon gick så fixade jag mig.. Sen satt jag lite vid datan , sen vid tio i fem åkte vi till brantan och träffade Amanda H där , Lupina & robban.. Sen hade vi typ ''möte'' sen värmde vi upp , sen vare match..
Tullinge-Segeltorp..
Efter matchen så körde vi lite fotboll , sen vid åtta kom pappa och hämtade oss..
När jag kom hem tittade jag lite på fångarna på fortet, sen käkade jag en macka & drack te!
Sen gick jag upp på mitt rum och nu sitter jag här vid datan, ska hoppa in i duschen nu.. !
Puss <3

Oscar & Jessika

Vänd på skallen !

Oscar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela