sent inlägg.

Publicerad 2010-04-03 00:37:51 i

hejhej idag så vakna man typ vid halv tio ;p då åkte man t stallet för att lämna emma men fick typ sitta i bilen i en halvtimme -.-' haha sän kom pappa då åkte vi t skärholmen ja handla en klubba och ett par skor men när vi skulle betala så kom pappa på att hans kort var hemma så han i kassan la undan sakerna så kom vi tillbaks efter vi hade hämtat Emma och mamma :)
haha efter de så åkte vi till kungen kurva å sän till hööks och sän hem !!!!!!!!!!!!!!!! ;D
då fixade ja mig lite sän åkte pappa å lämna mig i tumba :D
och där va ja först me jessika å maria sän åkte dom hem så då var ja lite me  ANTON och nån annan :$
sän kom my,zäta,jullan å sandra tillbaks å då hade ja kul me dom .. vi satt å skrek vi satt å snacka lite me Anthon&Tim :D
sän så kom dom dära bögarna .. aa men iaf hade fan roligaste dagen i tumba ;D
haha
haha
haha
sän åkte ja , my , sandra, zäta och jullan t tullinge hallen
JUSTE glömde berätta i tumba så tke ja å sandra att en kille va asss söt ! så vi vinkade t han när han satt i bilen me ngn pappa.. så dom stanade å öppnade fönstret och den dära pappan sa EY ! killarna här bak vill ha chans på er? hahah vi garvade ;D mohaha
aja sän när vi va i tullinge hallen så fick ja å sandra två nya kompisar
ANTON och TOBIAS :D <3
haha när tobias skulle åka så skrek han älskar er ! puss puss
haha å sän blev vi vänn me nån 94a David nånting (?) :p
haha fett kul <3
menmen efter de åkte vi hem t mig å packade mina saker å sän åkte vi hem till my aså . jag , z å sandra ;D
haha och när vi kom hit så satt vi vid datan.. letade efter våra nya vänner på fejjan :D <3
menmen nu ska my blogga
kolla på den du ! ;D
www.myssiis.blogg.se
PÖÖÖÖÖSS ;D
<3
<3

 
my trodde att de va en kulle . va tror du att de är? :p

sandra,jag och my :D <3 älskar er tjejer

denise,sandra,my och z :D <333 älskar er så mkkkkkkkt !!! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela