#jagsugerpåinnebandy

Publicerad 2012-09-24 23:46:00 i Sara Johansson

Idag fick jag ''beskedet'' av att jag inte längre är med i stadslaguttagningen.
JAg saaa ju de, jag åkte ut med 20 andra. High five på den!
Fick reda på det när jag satt i omklädningsrummet efter idrotten med Matilda. Ville bara skrika, och var nära på att börja gråta. Idag har jag också haft innebandy träning. 
Just nu sitter jag och rullar tummar. Måste sova!
Tjadå♥
älskar skolan
ERIK HASSLE!!!!!!!!
 
lite sockerdricka på dehär 
IDROTT
Vi ba glider me våra mjukisar
SNÄLLA KAN NÅGON SÄGA VEM DET DÄR ÄR?!?!?!?!?!?!??!!
HAN ÄR DÖÖÖÖ SNYGGGGG
.. 
floorball
Hahahahahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela