Lime i håret!

Publicerad 2012-05-22 21:03:21 i Sara Johansson

HOLA!
Idag började vi 9 på jobbet. Slutade 14:55! :P
När jag kom hem solade jag i typ 45min sen hoppade jag in i duschen eftersom vi inte har någon fotbolls träning idag. ;) Imorgon är det game för mig!!!!!!! fan vad jag är taggad!
Nu sitter jag i sängen och skypar med Elin, Pascal & Daniel. :D
Pussar!♥
wake up in the morning ..
true
vi kör på lime i håret så de blir ljusare!
igår ba.
Pappa: måste gå på en gång!!!
Jag: vart ska du?!?!
Pappa: till sätra!
Jag: vad ska du göra där??
Pappa: ska gå fotbolls tränarutbildning !
Jag: vilket lag ska du träna?
Pappa: hammarbys damer!
Jag: ofta?!?!??
Så går han...
När jag kommer hem från träningen säger han..
Pappa: jag var i sätra och köpte en ny bil..
hahah love u! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela