Match mot Ösmo!

Publicerad 2012-05-20 01:16:08 i

Tjäna!
Idag vaknade jag 12 vid 14:15 åkte jag & pappa iväg ända ut på landet till Ösmo och där hade vi fotbollsmatch mot Ösmo, vilket jävla gäng asså.. Haha vi vann med 0-5 as bra! :D Deras tränare asså, vilken jävla lirare. HAHAHAHAHHAHAHAH!
Efter matchen åkte vi hem då duschade jag sen fixade jag mig och sånt sen gick jag över till grannen och där åt vi middag efter någon timme eller så gick jag hem, var så sjukt trött.. Då tittade jag också på Bayern München mot Chelsea, Bayern torskade på straffar, fitta också.
PUSSAR!♥
Messi
Bayern!♥
Hata chelsea & drogba men kolla Bajen flaggan.. VI ÄR ÖVERALLT!♥
hahahah så kul! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela