Mardrömmar

Publicerad 2012-05-01 14:19:36 i

Ni såg väl mitt inlägg jag skrev imorse vid 05:57? Vaknade pga mardrömmar. Har blivit nuddad av en orm förut i ett hav (vattensnok).. Alla andra normala människor hade gått upp ifrån havet för att de hade sett ormen men jag ba fortsatte bada och undra vafan alla höll på med. Sen kollade ju alla på mig för jag var ensam i havet också skriker någon från stranden ''akta ormen!!!!!'' och då kände jag något röra vid min högra arm. Så jag sprang upp ur vattnet och skrek. Jag lovar er, det är nog de värsta jag har varit med om.... någonsin. Det borde inte ens finnas ormar här i Sverige, usch. Allt det där är sant! Jag drömde om att min pappa sparkade en sån där liten orm på mig dom där som ser ut som maskar rgfo¨d¨åfgöl,epaslöf fy. Sen vaknade jag 05:50 och då trodde jag att det var en orm under mitt täcke så slängde de på golvet..
pok!♥
Jag fattar verkligen inte hur man ska räkna ut det här?? Vet bara att svaret är 2.
Jaha, hej på er också!
mums
fuck mardrömmar !
elit, bror

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela