Luktar citron.

Publicerad 2012-05-20 19:37:51 i

Hola! :)
Idag vaknade jag typ 10 fast låg kvar i sängen till 13.. Är sjuk. Har äckel pollen och är skit känslig.
Min hals gör så jäkla ont och ögon rinner och massa . :(
Så har varit inne hela dagen och kollat på Nanny McPhee, tur att du finns!♥
Sen hoppade jag ner i badet och sedan duschade jag nu sitter jag och lyssnar på musik och inte gör något.
Idag är det big brother och eftersom de är söndag så är det någon som åker.. ;)
Imorgon är det prao på dagiset hela veckan ut, det ska bli awesome! Fast våra lärare ska komma och ''hälsa på'' någon dag, fyfan..
Men vi hörs imorgon, pussar!♥
HAHAHAHAHAHHA ÅH DÖR!!!!
Bästa!
HAHAH!
för er som inte fattar de där med KIK.
S= det menas med att det håller på att skickas.
D= det menas med att det har skickats!!
R= det menas med att personen du har skickat meddelandet till har läst vad som står.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela