Fotbollsmatch mot Huddinge!

Publicerad 2012-05-12 23:20:13 i

hola!:D
Idag vaknade jag 11:34 för att vara exakt!
Låg kvar i sängen rätt så länge, sen åt jag och tittade på Bigbrother från igår. :)
Sen var det dags att byta om och sen vid 14 gick jag ner till stationen och där tog jag, Rebecca & Linnea tåget till Stuvsta sen gick vi till IP då var det match mot Huddinge. :) Vi vann med 4-0, skit bra spelat!
Sen åkte vi och handla och sen hem och åt sen dussssschhheeeen. Tittade också på Italien-Sverige idag, Sverige vann med 0-4!!!! Nu sitter jag och tittar på tv ska snart sova.
Puuuusss!♥
linnea taaagggade till på tåget! :D
babe
BABE!
världens bästa hockey spelare!! loveyou!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela