DÖDA ALLA FÅGLAR!!!!!!

Publicerad 2012-05-21 22:19:56 i

Hola! :D
Inatt kunde jag fan inte sova för jag att jag var kokhet och hostade hela natten..
+ när det blivde lite ljusare ute började man höra dom där JÄVLA äckel fåglarna, fyfan dö era äckliga flygande saker!!!!!!!!!!!!!!
Men somnade iaf nån gång, sen vaknade jag 7:50 då åt jag frukost och kände då att jag hade as ont i halsen och hostade men gickte till ''jobbet'' ändå. Fick sluta 14:25 då gick jag hem och sov lite sen bytte jag om och sedan gick jag ner till tåget. Där mötte jag Johanna & Angelica då tog vi tåget till Stuvsta sen gick vi till IP. Kunde vara med och köra lite uppvärmning sen sträckte jag mig.. :( FAN! Kunde inte vara med på hela träningen.... Hoppas det blir bättre tills onsdag för då har vi match!
Nu sitter jag och tittar på BB ska sen sova, så vi hörs imorgon!♥
NAAAW ! haha drivde bara.
Älskar dig
ÄCKEL FÅGLAR!!!
åh fail..
tack för att du bryr dig
smörja smörja smörja benet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela