#BOYFRIEND!!!<3

Publicerad 2012-03-26 15:49:02 i

Tja på er! :)
Inatt kunde jag verkligen inte somna.. Så jag somnade ungefär 05:30 och vaknade 7:30 då fick jag världens jävla smärta i halsen och hostade as mycket så blev ingen skola idag.. Jag som typ var fett taggish på att gå och träffa everybody men nejnej! :) Sen somnade jag iaf och sov till 13:00 då fixade jag käk och sen tittade jag på Ghost Whisperer, eller jag kollar fortfarande på den. :) Idag ''släpptes'' Justin Biebers nya låt ''Boyfriend'' den är helt jävla AMAZING, fan jag älskar den!!!!! #boyfriend
Vi hörs senare!
Pussar!♥
TAGGA HEMMA PREMIÄREN!!!
FORZA BAJEN!!!!!!♥
fick även en gammal djurgårdare att bli hammarbyare, KÄRLEK KÄRLEK!!
kolla youtube eller itunes !
Sök på youtube : ibeliebhardcore1 ! :)
Movie bre
vill också ha!
HAHAHAH
sjuklingen ba levererar !
fotad inatt när jag inte kunde sova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela