Stan idag med min kära vän!

Publicerad 2012-03-02 17:51:54 i

SHOOOO BREEE! ;)
Idag vaknade jag 9:00 då sminkade jag mig sen käkade jag frukost. ;)
Vid 10:30 gick jag till Banslätt där mötte jag Amanda. :P Då gick vi till tåget sen tog vi det in till Stan, först gick vi till Gallerian då gick vi in på Hollister jag köpte 2 tröjor. :) Sen gick vi runt lite sen gick vi till Gina. Där köpte Amanda lite. :) Sen drog vi och käkade och sen hoppade vi på tåget och tog det Södertälje Hamn för att vi inte pallade hoppa av i Tullinge, sen tog vi tåget till Tullinge och gick hem. :) När jag kom hem satte jag mig vid datan på en gång!
Nu sitter jag och snackar skype med Elin & Pascal! :)
Vi hörs senare eller imorgon! :)
Pussar!♥
Haha !
sjöng lite såhär för Amanda! :D
wtf?!
öga
Mums! Kom och ta mig baby!!!
tjo sötis !
Elit!!!
mitt & amandas ställe ;)
Fina vän!
TÖNT!
jag älskar dig!♥
ÅÅÅÅH BLIR BA SÅ ARGGGGG!!
fråga inte vad jag gör med min mun, HOHOHOHHAHAHA!
tjoo broder
Hej
döljer ba rälsen! ;)
är man cool så är man! ;)
tjaba
fan va fult mitt hår ser ut att vara, hahahahahaha!
köpte!
köpte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela