BB !

Publicerad 2012-03-13 22:19:35 i

Tjooooo! :)
Idag började vi 8:10 med slöjd, språkval, lunch, matte, idrott & elevens val. ;)
Efter fick jag skjuts hem av Håkan, när jag kom hem gjorde jag fan inget. :)
Sen var det Top Model, Desprete Housewives & nu är det Big Brohter!
Så, vi hörs imorgon! :)
pussar!♥

Kärlek!
-
arg-
att du aldrig fattar, ååh.. blir ba arg på dig idiot
love life, hmmm.. eller?!?
klippte jessikas hår på slöjden! (JAG LOVAR DET BLEV JÄMNARE!!!)
satte upp två toffsar också ;)
haha
roligaste lunchen på länge!!!! hahahahahahahah
fina blonda slingor i håret, hmmm eller?!?!
första stämmer som in i helvete

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela