Torsdag.

Publicerad 2012-03-08 22:52:05 i

Hej sötisar! :)
Idag började vi 8:10 med Matte, idrott, svenska, lunch, so, bild & engelska. :)
Sen tog jag, Jessika & Petra bussen hem, när jag kom hem gjorde jag inte så mycket.
La mig i soffan och somnade och sov ett bra tag.. Sen käkade jag middag och sen åkte jag med mamma & pappa och handla, haha skit kul! :D
Men sitter just nu och tittar på Big Brother!
Så vi hörs imorgon. :)
Pussar!♥
baby you light up my world like nobody else.
stop kony 2012
haha ..
ser ut som att jag har ett hål i tungan,, haha.
tjo
Petra & Ida lånade min instagram :D
körde på flätor inatt, då blev mitt hår aaas lockigt :P
TJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela