More Than Words..

Publicerad 2012-03-09 22:50:20 i

Tjo! :)
Idag började vi 9:30 med No, Matte, lunch, teknik & so. :) Efter skolan gick jag, Maria, Jessika & Petra till tåget och tog det till Tumba. :) I Tumba gick vi först in i centrum och där köpte vi blommor och sen mötte vi Kerstin där. ;) Våran gamla lärare alltså. Sen gick vi in på ett café och där fikade vi och bara pratade, det var mysigt. :) Sen fick hon blommorna också, sen tog vi 16:34 bussen hem. :P När jag kom hem hade jag såhär fixat mig för film så hade släkt lampan och skulle lägga mig i sängen, sen ringde min pappa och sa att jag skulle följa med han och handla... :( Aja, sen käkade vi middag och sen tittar jag på tv, nu sitter jag och tittar på Big brother. :D
Vi hörs imorgon! :)
PuSSar!♥
haha
frukost!♥
tjo bröder
filmerna jag skulle se :( :(
TJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela