Lördag!

Publicerad 2012-03-03 20:19:58 i

Tjo bröder & systrar! :)
Idag vaknade jag rätt så tidigt, så fort jag vaknade bytte jag om och satte upp håret i hästsvans och sen käkade jag frukost och sen åkte vi till Värmdöhallen och där hade vi Tantmatch mot Värmdö!! Med 1 målvakt & 6 utespelare vann vi första period med 2-1 haha vi spelade ju 3x20 fyfan vad jobbigt det var.. Trodde jag skulle spy flera gånger, matchen slutades iaf 11-2 till dom! Efter det åkte vi hem då gjorde jag fan ingenting, sen duschade jag och sen käkade jag middag. Nu sitter jag och snackar skype med några. :)
Vi hörs imorgon or later.. :P
Pussar!♥
yeah
-
iPad!♥
ARSENAL!! THE BEST TEAM!!!♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela