Känslan som uppstår när man börjar söka självmords citat på google.Vart fan är jag på väg någonstans?!?!?

Publicerad 2012-03-02 21:19:12 i

Hej!
Just nu sitter jag i min säng och ba väntar tills klockan ska bli 22:00 för då är det Big Brother!
Ska ta bort mitt smink när jag har bloggat klart och sen kanske klockan har blivit 22 haha. :)
Är inte på topp humöret heller, mitt huvud dunkar som in i helvete och jag ba mår inte bra.
Sitter och lyssnar på depp låtar som gör att jag mår sämre.. :(
why?!..
Imorgon har jag tant match mot Värmdö i Värmdö...!
Vi hörs imorgon.
Hejdå!
följ mig på instagram @typsaris :)
vill ha en egen :( :(
Om du är ledsen, var inte ensam. Om du är ensam, var inte ledsen.
-

Det är den sista grimasen du gör

som märks.

-

Bättre ensam än i dåligt sällskap.

-

Livet är lika långt som avståndet

mellan årtalen på en gravsten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela