Gled en massa idag...

Publicerad 2012-03-05 16:48:12 i

Tjooo bröder! :)
Idag vaknade jag runt 7 sen käkade jag frukost och sen klädde jag på mig, sen gled jag ner till stationen och tog tåget till  Flempan och där gick jag till tandläkarn, dom gjorde något med min tandställning typ spände den eller något. :P Sen tog jag bussen hem då sminkade jag mig och bytte kläder och sen käkade jag lunch och sen gled jag ner till skolan där mötte jag Amanda & Jessika. :) Vi hade no, språkval & so! Sen slutade vi! :D
Snart ska jag glida ner till hallen och ha träning där, vi hörs bröder! :)
Pussar!♥
hahhahahah omg
camWOW !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela