Gameday!

Publicerad 2012-03-17 22:22:05 i

Hej på er! :)
Idag åkte vi hemifrån typ 11:25, vi vann mot Älvsjö med 4-2! :) Gjorde 1 mål..
Efter matchen åkte vi hem då hoppade jag in duschen, sen kom min moster, mosters kille, kusin gustaf, kusin tuva & kusin nora! Dom var här ett tag... Sen började jag föna håret och sist sminkade jag mig eller aa jag klädde ju på mig också. ;) Sedan gick jag ut till bussen, tog 17:08 bussen ner till hallen, mötte Zäta på bussen. :) Där var vi sargvakter åt Tullinges damer som mötte Bele Bakarby som tyvärr förlorade med 4-5.
Imorgon är det game igen, mot Älvsjö igen fast F96! :)
Vi höres imorgon!
Pussar!♥
Love!♥
För er som inte ser..
En oktober natt, jag satt, i en hatt med en katt som hade en tratt.
Vi åt skinka, fast katten pinka och jag blinka.
Vi drack en energi dryck som var lila vilket fick oss att vila.
Min hund som var lite rund satt i min sko det var storlek 43 och jag var anti puré, det blev plötsligt en stor succé.
love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela