Big Brother!

Publicerad 2012-03-05 22:29:56 i

Tjaa! :)
Träningen gick väl bra, vi var 5 spelare & 1 målvakt. :P
Det var roligt, vi körde roliga övningar! :D
När jag kom hem käkade jag och kollade lite på tv sen hoppade jag in i badet och sen duschade jag. ;)
Nu sitter jag och snackar skype med Elin, Emelie, Fikonet & Marcus!!! :)
Och självklart tittar jag ju på Big Brother också ;) ;)
Vi höres imorgon! :D
pusssssar!!!!♥
fuck you
eh vaaa?!?!
ser ut som en kines!!!!!!!! Maybe i'am one ?!?!
Jessika hälsar till mina blogg läsare!!
hahah man ser tandställningen lite!! HAHAHAH
tjooooo
TJOO
TJOO!
TJAAA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela