Watchout we got a badass over here!

Publicerad 2012-06-11 23:39:41 i Sara Johansson

Tjäna på er!
Idag började vi 9:30 i mentorgrupperna och där städade vi våra skåp och massa sådant.
Sen käkade vi litt lunch och efter lunchen tog jag, Matilda, Amanda, Felicia & Karolina (722) 11:45 bussen till Almvägen och därifrån gick vi i ca 20min till Flottsbro. Och där satt vi på en rosa leksaksbil i 1tim och 30min det var as nice! Sedan gick jag & Amanda till Almvägen och tog 723 till hem. När jag kom hem gjorde jag inget.. Idag var det ju Ukraina-Svergie , Svergie åkte på torsk med 2-1. Fan vad dåligt.. :( Men aja vi får väl ta England & Frankrike istället.
Pussar!♥
IMORGON SKA VI TILL SKANSEN MED KLASSEN , ÅÅH JAG HAR LÄNGTAT SÅÅÅ!
ÄLSKAR SKANSEN!!!!!
-ej ironi-
my babe
my babe
my babe
don't know what to do or what to say..
Karolina - gangster
Karolina & jag. on the bus
damn i love you
..watchout we got a badass over here..
attans
Rebecca
tjäna
you are the reason why I smile..♥


fan vad jag vill ha moppeeeeee ... DÖ alla ni som har de.. :(
btw, kör rosa bil som en chef.
Btw, satt på den där jäveln i 1tim och 3o min :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela