Solarium.

Publicerad 2012-06-13 23:47:20 i Sara Johansson

Idag skjutsade min mamma upp mig, Amanda & Matilda till Brantan, ungefär vid 9:50 när vi kom dit satte vi oss på gräset, sen en bänk, sen gräset & sen på ett golv. Jag, Amanda, Matilda & Felicia gick därifrån typ 11:00. Jag, Amanda & Matilda gick till centrum och solade litt solarium. Efter det satte vi oss i solen och tog ett chillpill. Sen gick vi hem. Nu sitter jag och tittar litt på tv ska städa mitt rum nu,när jag är klar. Imorgon ska Matilda & Amanda sova här, skolavslutning på fredag bror!
Pussar!♥
tjäna
Fan hittade vi för något? Detta skändes bort till mannen som satt och tiggde om pengar & mat.
Respekt till oss!
taack pappaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela