Match mot Nynäshamn

Publicerad 2012-06-02 00:46:35 i Sara Johansson

TJÄNAAA!
Imorse var jag litt sölig så kom till skolan typ 8:50. Fast vi började 8:15, hehe busig.
Först satt jag , Matilda & Amanda utanför klassrummet och våran knäppa lärare PETRA öppnade dörren för oss 3 efter 40min typ, knäppgök typ.
Efter det hade vi svenska då spelade vi litt piano ist. Sen hade vi lunch & so.
Vi skulle egentligen haft no sist men det kom ingen lärare då fick vi draaa.
NICE!
När jag kom hem gjorde jag inget sen bytte jag om och käka litt.
Pappa kom hem typ 17:50 och vi hade samling 18 I NYNÄSHAMN så vi åkte hemifrån 18..
Kom ungefär till match start , det blev lite struligt med tågen och sånt så stackars pappa..
Då fick jag värma upp när matchen hade börjat sen var jag i full gång.
Vi vann matchen med 5-1 så bra!
Efter matchen åkte vi hem, drog en runda förbi Tungelsta haha fett konstig väg vi tog hem..
När jag kom hem käkade jag litt mat sen tittade jag litt på tv sen hoppade jag ner i badet och sedan duschade jag.
Nu sitter jag och tittar på New Year's Eve, vilket jag gjorde igår också den var så jäkla braa!
Vi hörs imorgon, pussar!♥
tar litt tabletter
i love you amandus
syster
hahaaa
skön vinst med 5-1
we are young
Kvinnor är som dockor,
du kan leka med dom, 
slänga dom när du vill.
men vet du vad? 
Riktiga män leker inte med dockor.
mange kom igen nu
#duckface .... hahahahahah
kär

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela