Match mot Enskede !

Publicerad 2012-06-02 21:58:41 i Sara Johansson

Tjäna!
Idag vaknade jag 11:30 men låg kvar i sängen till typ 13:15 då käkade jag litt frukost sen klädde jag på mig fotbolls saker och sånt. Fan det har typ varit storm ute och regnat som in i helvete!! Men aja, det finns inget dåligt väder, ba dåliga kläder. Tog 14:11 tåget med Rebecca till Stuvsta sen gick vi till IP , hade en massa bra saker att prata om.
Bla kärlek & hat. När vi kom dit satte vi oss på läktaren i spöregnet och kollade på damlaget när de körde mot Tungelsta och vann med 10-1 sedan var det våran tur att spela match vi mötte Enskede, mycket duktiga spelare. Vi vann med 3-1 alltså var vi steget bättre. De är serieledare och detta var deras första förlust. Har också bytt nummer, hade 32 förut nu har jag 14. Det var litt roligt för jag och Rebecca satt och prata vilka nummer vi hade i Tullinge då sa jag ''aa men jag hade 14 i Tullinge'' Så får jag det här också, nicenicenice!
Sen åkte vi hem då åt jag litt sen badade jag i as varmt vatten och sist duschade jag. Har tittat på Big brother från igår också. Tänkte kolla igenom litt gamla bilder just nu kanske hittar den bilden då jag hade afro. ;)
Vi hörs!♥
Hahah
krock i tullinge, värsta PANGET!
Den ljus blåa & den vita krockade.
skön vinst med 3-1 mot Enskede!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela