Ledsen för bad bloggning...

Publicerad 2012-06-23 23:30:17 i Sara Johansson

Tjäna på er!
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte har haft orken att blogga.. Hehe men kan man tänka sig? Ikväll hade jag ork att blogga!! :D I torsdags åkte jag & Jessika först in till centralen och sen hoppade vi på tunnelbanan till Hägerstensåsen och där gick vi sedan till affären Assist (innebandy affär) vi köpte två varsinna ''bags'' :) Igår (midsommarafton) mådde jag dåligt så jag stannade hemma.. Fan! Just nu sitter jag och pratar skype med Jessika om imorgon och sånt. Idag har mina små kusiner varit här. 
Men hörni, imorgon ska jag åka på innebandy ''läger'' det heter selected (var på det förra året om ni läste min blogg då!) Så imorgon drar jag & Jessika till Karlstad/Hammarö vid 13:00 ungefär. Vilket innebär att jag inte kommer blogga (om jag inte orkar slänga in ett mobil inlägg) det får vi se iaf, kan inte lova! Men på fredagen är selected slut och direkt då åker jag vidare till Örebro för att spela fotbolls cup så kommer hemhemhemhem nästa söndag. Kommer kanske inte blogga förens på nästa söndag. 
C'ya pussaar!♥
Hola, stuvsta if!
ajdå
asssåå min kärlek
hahah 
Zlatan jävla kung!!!
Tja mina fans 
hahahahha jävla kung
tjäna
the sky looked like this yesterday
jävla gay ronaldo .. 
Vi vann iaf på något! ;) 
litt sne, vart kollar jag någonstans??? :p xD <3333 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela