HATA ORIENTERING!

Publicerad 2012-06-06 01:19:43 i Sara Johansson

TJÄNAAAA!
Idag vaknade jag 8:30 sminkade mig på 5min sedan käkade jag litt och fixade håret och borsta tänderna och klädde på mig. 8:55 mötte jag Matilda då gick vi till Aftonvägen och där mötte vi Amandus då hoppade vi på 9:13 bussen till Brantan och först skulle vi vänta i 2tim tills det var våran tur att orientera.. Men under den tiden lirade vi litt fotboll och sov. Sen var det dags att orientera vi hittade alla förutom 4st. ;)
Sedan tog jag, Matilda & Amanda 13:08 bussen till Aftonvägen sen hem.
När jag kom hem satt jag litt vid datan och sen fixade jag mig (bytte kläder och sånt)
Sedan åkte jag in till södra och mötte mamma & pappa då åt vi litt och sen tog vi tåget hem.
Nu sitter jag och tittar på Sex And The City ska stänga av den snart är as trött.
Det är ju röd dag imorgon, as nice.
Pussssss!♥
kollade på Barbie igår kväll.. hehe
HATA ORIENTERING!
också kom vi vilse.
AMANDA DU GÅR LITT FÖR FORT!
Här sov det en uteliggare. .

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela