Gamla Bilder!

Publicerad 2012-06-03 00:19:09 i Sara Johansson

Här får ni några bilder ifrån när jag var liten..
Hittade inte bild jäveln där jag verkligen hade afro, den kanske är på någon dator..?
hmm.. får iaf leta vidare imorgon!
stilig osv.
älskade mamma
mig ser ni läängst bort på fotot ...
hahahah
whops , en naken bild.
älskade mamma
älskade kusin, du & jag!
schysta brallor.
nämen! är det inte lilla amanda jag ser?? :D
Amanda, jag & Amandas bror Viktor!
fotboll verkade ju intressant då... hahahahah
lilla söta amandaaa!
Bajen föralltid!
and i was like ''WHAAAT?!?'' haha så jävla ful
världen finaste föräldrar
tack för att ni finns, pappa & mamma!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela