Chill lördag.

Publicerad 2012-06-09 21:38:04 i Sara Johansson

Tjena!
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt att jag inte bloggade igår och inte har bloggat på hela dagen idag.
Men igår iaf då började vi 8:15 kom litt sent sen hade vi matte en liten stund och efter matten skulle vi haft Engelska men våran lärare kunde inte ha oss så då kollade vi på film ist och den sög, Guldkompassen jävla skit film! Sedan hade vi lunch och sen hade vi so i ca 5min slutade 12:21 för dagen. När jag kom hem gjorde jag inte så mycket sen åkte jag iväg och handla käk med fadern min. Idag vaknade jag sent och låg kvar i sängen jätttee länge. Vid typ 20:15 gick jag hem till Matilda och hämta litt saker och blev kvar där i en halvtimme vi tog litt bilder på våra kära äpplen. (hennes iPod & min iPhone) båda har fucking sprickor i dom. Jag tappade min idag och fick sprickor jävla fitt äpple saker assssååå!!!!!!!
Sitter och bloggar i vårat ''arbetsrum/mammas garderob'' och ba chillar litt.
Pusssaar, ni får bilder senare idag eller imorgon!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela