Turkiet!

Publicerad 2012-07-11 20:30:16 i Turkiet

Tjatja!
Idag har vi solat & badat hela dagen typ hela dagen, gick till hotellet vid 15 kanske då duschade jag och sen satte jag på mig kläder och kollade sen på en film (medan de andra skulle duscha!) sen gick vi och käka middag efter maten gick vi på ''strand promenaden'' och sen tillbaks till hotellet då satte jag mig i receptionen med datan så sitter här just nu. Vet inte vart resten av min familj är.. Om ni inte visste det så går klockan 1tim före här i Turkiet så klockan här är 21:23 (just nu!!) Ska nog gå och lägga mig efter detta inlägg, sov kanske 3tim inatt! 
Idag firade även mina föräldrar 12år gifta, grattis! hoho.
De bor typ 5st killar här som är ifrån Göteborg oh fyfan vad de är snygga!!!!!!
Imorgon kommer jag köpa internet för min mobil så de innebär att de kommer bilder!! 
Glömde sladden idag också , så ni får några bilder imorgon. ;) 
Vi höööres imorgon pussar!!♥
Från Side förra året. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela