SAKNAT MIG???

Publicerad 2012-07-03 00:29:15 i Sara Johansson

NÄMEN TJAAA!!!
hahah nu tänker jag blogga dagvis.. ;) 
Söndag 24/6:
Vaknade typ 9 sen åkte jag & mamma iväg och köpte det sista innan avfärd. 
Vid 13 något åkte jag, Jessika & Håkan iväg till Karlstad/Hammarö först kom Sandra, Emma & Ida ut och hjälpte oss att bära in våra saker och sånt sen hade vi något möte och aa massa... Träffade Amanda & Elise också, bruds från Älvsjö!! 
Måndag 25/6:
Vi tränade tillsammans med Västmanland för de var så några. 3 träningar (innebandy pass, innebandy pass & fys träning) Jag lovar, vi hade VÄRLDENS snyggaste fys tränare, mums!!!!!
Tisdag 26/6:
3 träningar (innebandy,innebandy & fys)
Onsdag 27/6:
Innebandy träning sedan fys pass. Och eftersom att Västmanland var så några var 1 5a tvunga att spela FÖR Västmanland när STHLM syd & Västmanland skulle mötas men jag fick spela för Sthlmsyd och vi vann med 4-2 gjorde ett mål. 
Torsdag 28/6:
Match mot Sörmland/Södermanland vi (Sthlmsyd) vann med 5-3 men när det var 10min kvar av den matchen åkte jag, Elise, Amanda, Mickan & Ebba med våran lagledare till en annan hall och där skulle vi hjälpa Västmanland när de mötte Västerbotten och vi vann den matchen med 7-1 jag gjorde 2 mål och 1 ass.
På kvällen mötte vi (sthlmsyd) Västerbotten och de kom med ett helt annat lag så vi torska , kommer inte ihåg med hur mycket.. Men Sthlmsyd blev 1a i gruppen vilket betydde att vi var i final!!!!!!!!!!!!
Fredag 29/6:
8:00 började våran final mot Småland. De blev bara ett mål i finalen och det gjordes av Småland. Men vafan vi är det andra bästa laget i Sverige!!!! STHLMSYD!♥♥
Efter det kollade vi P97 sthlmnord - skånes final där sthlmnord vann, grattis grappar! :)
Sen gick vi till Mögelhallen och jag spelade inte med Västmanland då utan tittade på några utav mina ttjejer när de mötte Dalarna och förlorade tyvärr.. Innan den matchen duschade jag där i Mögelhallen. hahah
Sedan gick vi tillbaks till Hammarö Arena och där hade vi en avslutning vi sthlmsyd fick gå ut på planen och grejor haha ta emot en tröja och sedan ta foto.. Kommer sakna alla brudar så jävla mycket!! Och våran underbara lagledare , Gustav. Grät som fan på avslutningen. Elin, Alex, Sandra, Emma, Jessika, Micha, Ida, Jossan, Emma, Martina, Mickan, Ebba, Frida, Elise, Petra, Bäret, Elin, Ida & Norrköpingx2! 
Kommer sakna alla träningar, underbara tränare!!
Markus, Danne, Felix & speciellt Micke! 
Micke var en sån underbaaaar tränare, vill ha han som egen tränare!!!! 
Fortsättning på Fredagen 29/6:
Mamma & pappa kom och hämtade mig & Jessika då åkte vi och käka på något ställe sen åkte vi vidare till Örebro och där kom Jessikas mamma och hämtade Jessika och sen åkte de hem till STHLM. Jag stannade i Örebro och där packade jag upp mina saker och sedan fixade jag mig lite grann. Sedan var det ''Örebro discot'' haha där var jag med Linnea & Becca vi gick in där kollade på alla små fula fjortisar som stod och juckade och trodde de va as snygga hahaha herregud. Sen gick vi och käkade lite på Burgerking och sedan tillbaks till skolan vi sov på och sen somnade vi. 
Lördag 30/6:
Vi vaknade 8:25 då gick vi och käkade frukost sen tillbaks till skolan och då sov jag lite sen åkte jag, Elin, Becca, Linnea, Elli, Emma, Jossan, Peter & Stefan till en plan och tittade på Örebro-Frej sen tillbaks till skolan då bytte vi kläder sedan åkte hela laget till Behrn arena och kollade på damallsvenskan Örebro-Kristianstad. Kl 21:00 hade vi match mot Tyresö och vi vann med 3-0 om jag inte minns fel.. Då skulle vi spela semifinal dagen efter! 
Söndag 1/7:
Vi vaknade 6:00 då käkade vi frukost sedan klädde vi på oss och sen vidare till en plan (gräsplan) hahah det var så jäkla roligt att lira där det var en skit stor pöl på vänsterkanten i andra halvlek, O-M man blev blöt hahahahah! 
Men iaf matchen slutades 1-1 så alltså blev det straffar. Angelica började (miss) deras tur (miss) Elins tur (träff) deras tur (miss) MIN tur, hahahaha herregud har aldrig varit så nervös i hela mitt liv förut men aa tur man har sätter man boll jäveln i högra krysset, deras tur (miss) Ellis tur (träff) och då var vi vidare i FINAL!!! 
Kl 12:00 spelades våran final mot Boo och vi vann med 2-0. 
Sen åkte vi hem.
Asså kan ni tänka er , jag missade fucking EM finalen för att jag sov.. Men såg iaf på fb att det var Spanien som stod för Europa mästare, grymt grymt grymt bra!!! 
Alla bilder och sånt får ni i ett annat inlägg
PUSSSAR!♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela