I Turkiet !

Publicerad 2012-07-10 21:31:24 i Turkiet

TJÄNA!
Igår kom vi till flygplasten någon tid.. haha 
Sen tog vi en buss som tog 1tim till hotellet och när vi kom fram så gick vi och la oss på en gång för klockan var typ vid 23:30 eller något. Idag vaknade vi typ kvar i åtta (fråga inte varför så tidigt!!!!) då käkade vi frukost sen hämtade vi saker och sen gick vi ner till poolen och låg där i solen sen fick vi ett nytt hotell rum, för vi hade fått fel så vi fick ett större! Sen så solade vi mera och sen var det lunch. Lite efter lunchen gick jag & pappa till hotellrummet för att sova lite. Sen hoppade jag in i duschen och duschade youdontsay?
Sedan käkade vi middag och sen köpte vi internett så därför kan jag sitta vid datan nu. Sitter och pratar skype med Jessika & Maria i receptionen hahah skit pinsamt för de är 6 turkar här också!! 
Men vi får höras! Juste jag kan inte lägga ut bilder just nu (glömde sladden på hotellrummet!) orkar inte gå tillbaksssss... Så någon annan dag får ni bilder från härifrån.
Pussssarrrr!!!!!!!♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela