Zibanejad!!

Publicerad 2012-01-06 15:05:51 i

Heej jordgubbspajer!♥
LÄGET? :D
Inatt tittade jag ju på hockey finalen Sverige-Ryssland! Snackade skype med MAria & Filip också. ;) Efter 3 perioder stod det fortfarande 0-0... :S Sen blev det förlängning(?) i 20min och då satte Zibanejad 1-0 till Sverige fyfaaan va härligt! :D Haha och det roliga är ju att jag sa till Maria och Filip "när jag blundar nu så kommer Sverige göra mål".. Då la jag mig ner i sängen satte händerna för ögonen, och vad fan hände då???? Jo SVERIGE GJORDE MÅL! :D Bara för att jag blunda.. Sen vid typ 05:40 loggade jag ut från skype och somnade, sov till typ 12:30 idag.. :/ Nu sitter jag och lyssnar på Justin Bieber och smsssssar. ;) Men vi höres senare!! Det lovar jag! :D
Pussar!♥
hehe
!!!!!!
WHOOP WHOOP ! :D
Åh jag drömde gott om Johan Larsson inatt asså.. Fyfan mumsfilibaba!♥
Zibanejad! :) :) :)
love♥
Snyggast i hela världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela