kylig, aaaaaaoooo.

Publicerad 2012-01-08 00:30:15 i

Heeello!♥
Idag vaknade jag sent, då låg jag kvar i min säng ett bra tag.. :P Sen åt jag middag och sen var klockan typ 16:50 då sa min pappa ''vi åker om 10min, byt om!!'' Fyfan han som sa att vi skulle åka 18:00 men han hade kollat fel på tiden.. :( Så satte upp håret och bytte om till fotbollskläderna, och sprang ut till bilen. ;) Först åkte vi och hämtade farmor & farfar sen åkte vi ut till Skogås, då körde vi i en finare hall. ;) Eftersom den var så fin så trodde man ju att den skulle ha allt, men då hade den FAN INGEN JÄVLA TÄCKNING!! Ibland så stod det 3G man ba YEES!! Sen no.. :( Aja, haha nog pratat om det! :D Vi började med att köra match mot Stureby, då vann vi med 1-0! Jag gjorde vårat mål.. Samma som i onsdags, tåpaj.. :D Blev matchens kyligaste lirare också. ;) Efter den matchen var det 2tim till nästa match mot Älvsjö AIK röd. Tyvärr satte dom in ett mål till 1-0 och vi lyckades aldrig göra 1-1 eller 2-1 eller vunnit. Aja , tycker vi var bättre än dom den matchen. :D Sen åkte vi hem, då hoppade jag in i duschen. ;) Nu sitter jag och snackar skype med Maria, Jessika, Marcus, Adam & Johan! :)
Vi hörs imorgon! :)
Puss!♥
Inatt! :P
Var tvungen och räkna hur många år det är emellan han jag älskar! Johan Larsson♥
HAHA WOWWWWWWWWWW COOOLING :D hahahahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela