Fucking lördag!

Publicerad 2012-01-28 22:47:12 i

Hej gullepluttar! :)
Idag vaknade jag 10:20 typ.. 11:25 åkte vi och hämta Ida och sen Jessika. :) Sen vidare till tullingehallen först hade sprang vi ute och sen värmde vi upp och sen tagga match mot Rotebro!! Vi vann med 3-0, så jävla duktiga vi var idag också! Vanligtvist brukar dom vinna sist blev det 2-2 men idag som Jessika sa ''turen stod på våran sida'' ;) Så vi vann. :D Sen åkte ajg hem och duschade och fixade mig och sånt.. 15:30 mötte jag Jessika då gick vi till tåget och tog 56 tåget till Huuuddinge. Där mötte vi Ida och sen gick vi till Tomtbergahallen och där tittade vi på Huddinge-Bele, Bele vann med 9-2. :D Sen gick vi runt där och sånt.. Sen tog vi bussen till Stuvsta station och där tog jag & Jessika tåget till Årstaberg och sen tog vi tåget till Flempan och sen 713 hem. När jag kom hem käkade jag och sen har jag snackat skype med Anton, Jessika, Theo, Emil & Martin. Nu snackar jag med Anton, Jessika & Maria. :D
Men vi hörs imorgon! ;)
Pussar!♥
Ägd motherfucker!!!!
love♥
cool story bro, hälsa mormor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela