Barkarby!

Publicerad 2012-01-15 18:58:27 i

Hello!♥
Idag väckte pappa mig 7, fast jag gick och åt frukost typ 7:40 sen bytte jag om snabbt! Och borstade tänderna och allting, sen åkte vi ungefär vid 8 till Barkarby. :P Jag sov i bilen, fett skönt. :) Hallen som vi åkte till hette Komethallen och Rustas första match var 9 den slutades lika. :P Sen lirade dom typ kl 10 och sen vann dom och sen 11 och den vann dom. ;) Då skulle dom köra kvartsfinal som dom torska.. :P Sen åkte jag, pappa, Johan, Kristian & Kewin till donken och käkade där haha. :D Sen åkte dom hem då gick jag och pappa till Stockholm Quality Outlet och där gick vi ruunt & ruuunt. ;) Gick in på Hollies och köpte en sån där räv mössa. :P Tog en hel svart.. Stod i 5min och tänkte vilken jag ville ha.. Antingen en vit med beige pälsboll eller den hel svarta, och till slut tog jag den hel svarta! Och nu vill jag ha den andra.. :P Aja, sen drog vi hemåt, sov då också! När vi kom hem kolalde jag på tv och sen åt vi och sånt.. Om ungefär 45min följer jag med min far till Västberga och kollar när han lirar innnnebandy igen.. 2 matcher! :P
Men vi får se ifall om vi hörs efter det, annars hörs vi imorgon i skolan! :D
Pussar!♥
En sån köpte jag (btw det är jag på bilden) not! hahah :D
Hairflip is baaack! :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela