Torsdag! dag

Publicerad 2012-01-12 19:27:45 i

Hello!♥
Idag vaknade jag 7:25.. ;) 8:15 hade jag tid hos tandläkarn! Jaja, kom till skolan vid 8:45 typ då skulle jag gå till mitt & Jessikas skåp och när man öppnar det, var det helt tomt.... Någon jävel har tagit alla våra saker, vilka respektlösa idioter! Sen hade vi matte, idrott, svenska, lunch, so, bild & engelska. Sen tog jag bussen hem med Sandra & Stina! :) När jag kom hem lirade jag FIFA och nu sitter jag och snackar med Maria på skype!♥
Haha på idrotten höll jag på och typ dö..För efter lektionen i omklädningsrummet satt det några från Eklidsskolan där som går i 6års! Och då var det en liten smal tjej som sa ''titta inte på mina tuttar'' HAHAHAH!!! :D :D :D
Vi hörs imorgon eller senare! :D
Pussar!♥
:( :( :( äckligt schema..
Linnea & Rebecca hälsar till min blogg! :D
Amanda -.-'
Ritade av Jessika! :D
Fifa!♥
När man kollade på taggar på ''zlatan'' så kom det massa ''jag är zlatan ibrahimovic'' :D
Gay :D
hohohhahahahihihihehehehöhöhöhö möööh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela