Tjena kexet! Står du här och smular?

Publicerad 2012-01-10 16:18:52 i

HELLO!♥
Inatt kunde jag fan inte somna, så somnade efter 05:00, vaknade 07:00 av att min far ringde mig. ;)
Min morgon!
1. Vaknar, går och äter frukost.
2. Stoppar in ett tuggummi i munnen.
3. Sätter och sminkar mig!!
4. 07:50 KLAR!
5. Klä på mig
6. Borstar tänderna och håret!
7. GÅ OCH MÖTA JESSIKA (och henke) :P
Vi möttes vid fotbollsplan typ 08:15 Henke var också med, sen gick vi till skolan. :P Först satt alla i ett klassrum, eller typ halva klassen. Sen fick vi vårat nya äckliga skabbiga schema.. FY FABIAN SÄGER JAG BARA!!!! Sen hade vi rast i 45min då gick jag, Amanda & Jessika till torget och dom hade såklart inte öppnat än så vi gick in och väntade vid tandis. :P Sen köpte vi BOOBS (Boots) och sen gick vi tillbaks till skolan och då hade vi typ no och sen några andra lektioner.. :) Efter matten hade vi idrott då körde vi typ spökboll, mitt lag var bezzt! No protezt. Efter det hade vi Elevens val men då fick man typ gå hem men jag & Jessika var med några från 1an HAHA, azz i eklidshallen satt vi med dom, gulliga tjejor! :) ♥ Sen gick jag heeem, forever alone! :D Men vi höres! :)
Pussssss!♥
Musche, take a chill pill förfan! :D
Åh Musche , du är så grym på Engelska! :P :P
Jessika ritade av en människa.. :P
HEHE schyst kompis man har.. :D
HAHA
Jag är kär i dig musche!♥♥♥

Kommentarer

Postat av: amanda :)

Publicerad 2012-01-11 15:54:52

Boost*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela