Tänkte bara säga...

Publicerad 2012-01-03 22:51:02 i


..om idag..
haha
Glömde bort att jag inte att bloggat om idag ju.. Knäppt! :P
Idag vaknade jag 9:50 då hoppade jag in i duschen sen klädde jag på mig och sen åt jag frukost. :) Sen någon gång därefter åkte jag, pappa & syster och kollade på saker och jag fick med mig en sportbh hem, wiho typ.
Sen åkte vi till min moster och mina kusiner och där var vi ett tag.. ;) Sen åkte vi hem, då åt jag mat och sen har jag inte gjort så mycket. Kollade på Beck, monstret. Nu sitter jag och snackar skype med Maria snart börjar Sverige-Finland Semifinal, längtaaar!!!!! (JVM)
Imorgon har jag fotbollscup i Huddinge med Stuvsta 96 och senare imorgon cup med 97.
Är inte riktigt 100% fyfan, har fortfarande ögoninflammation och ont i halsen och hostar..
AJA!
uss!p
Saknar!
Ska bli blond igen, JAG SVÄR MANNEN!
TURKIET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela