STUVSTA INDOOR!

Publicerad 2012-01-05 01:51:08 i

Godkväll söta!♥
Idag vaknade jag 7:20 typ. Då klädde jag på mig och sen åt jag frukost. ;) Vid 7:55 åkte vi till Huddingehallen och där hade vi samling, fick veta att jag skulle spela i Stuvsta Grön då! :) Våran första match var 9:00 mot Enskede och den vann vi med 2-1!! Nästa match var mot Karlberg och den vann vi med 5-0!! Så jäkla grymt! Sen hade vi match mot Stuvsta vit, då fick jag stå i mål..... :S 1. för att jag är sjuk, mådde inte så bra. 2. våran målvakt spelade i stuvsta vit.. Haha Vi förlorade med 2-1! Sen körde vi Semifinal mot Karlberg och vann på straffar! Och sen körde vi final mot Stuvsta Vit och vann på straffar! GUULD! :D Det var alltså 96 ''serien'' eller vad man säger..
Sen åkte vi och handla och sen hem, då åt jag mat och sen gick jag och la mig och sov i någon timme! Sen åkte jag, pappa & mama ut till Skogås och där var det 97 ''serien''. Första matchen var mot Älvsjö som slutades 0-0 andra matchen var mot Vasalund och den slutades 1-1. Sista matchen var mot Aspudden, vann med 2-0 fick även in mitt vänsterskotttåpaj mål då! Hahahahah :D. SEEEN vid typ 00:00 åkte vi heeem, ääääntligen!! När jag okm hem hoppade jag in i duschen och nu sitter jag och snackar skype med Maria & Papis! :D Ha det bra så hörs vi !
PUSS!!!!!♥
GULD! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela