@Skolan

Publicerad 2012-01-11 14:06:49 i

Hejhej! :)
Idag försov jag mig, tack vare min far.. Han skulle ringa mig 06:45 men gjorde det aldrig, så såklart sov jag till 8. Sen åt jag frukost, fixade mig och massa. :) Vid 9:50 mötte jag Jessika då gick vi till skolan. :) Som andra lektion hade vi Språkval, lunch, musik, engelska då fick vi se på film & nu har vi Svenska/so. :P Sen slutar vi, fett skönt. Idag har jag träning, innebandy träning. ;) Så jäkla taggad inför helgen!! 2 matcher :) På fredag har vi 96 match mot Älvsjö 96 dåra. :P Och på lördag har vi match mot Tumba 97. :) Men ska kötta vidare på so/svenskan nu, vi höres senare! :D
Pussar!♥
Någon som hänkar till Kymlinge? Fyfan...
whoop
FYYYY FABIAN!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela