Pallar inte...

Publicerad 2012-01-29 19:23:07 i

Hej på er solstrålar!♥
Idag vaknade jag efter 11 tror jag.. :P Sen vid typ 12:45 åt jag frukost och 13:30 åkte vi och hämtade farmor & farfar och sen vidare till Sköndal. :) Där spelade vi 96 match mot Sköndal. Vi vann med 3-1.. Fyfan va det är tråkigt att köra sånna där tråkiga dåliga matcher.. Jag suger dom matcherna, skäms nästan. Visst okej, Älvsjö & Huddinge 96 är roliga och möta typ. För där går det snabbt och sånt. Men när man ska möta Sköndal eller Salem fyfan...
Efter matchen åkte vi hem, nu pallar jag inte blogga. Pallar ingenting! Ska blåsa mitt hår och sen lägga mig i sängen och se på film.
Vi hörs imorgon!
Pussar!♥
#34

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela