Ögoninflammation ! :(

Publicerad 2012-01-02 21:12:39 i

Hej hjärtegullisar! Mår ni bra eller? ;)
Idag vaknade jag 13:00 då gick jag till vardagsrummet och satte på 4an och där var det Föräldrafällan. :D Åh jag älskar den filmen verkligen såå mycket! Jätte längesen jag såg den juu. :) Den var skit grym iaf! :P Efter det har jag legat på soffan hela dagen, kliat i ögonen.. haha! Jag är fortfarande sjuk. Har ont i halsen, huvudet, hostar & har fått ögoninflammation nu också. :( GR8.... Nu sitter jag och lyssnar på Bieber och gör typ ingenting.. :P Imorgon hoppas jag min far tar med mig till läkarn!
Vi hörs mer imorgon! :D
Pussar!♥
Love!♥
Tittade på tråkiga Chelsea .. dom sög :'( haha.
Hahahah! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela