Har tråkig.

Publicerad 2012-01-03 22:15:01 i

1. Är du singel? Ja
2. Bästa killkompis (bara EN.) Ingenaning.
3. Bästa tjejkompis (bara EN.) Ingenaning.
4. Röker du? Nej!
... ... 5. Fullständigt namn- Sara Marie Johansson
6. Födelsedag- 17 september 1997
7. Är du helsvensk? Ja!! ;)
8. Om inte - vad är du?--------
9. Vem ringde dig senast? Maria, haha på skype! 
10. Vem smsade dig senast? Linus :D
11. Vem kramade du senast? Min kusin
12. Vem pussade du senast? Min kusin
13. Roligaste personen du vet- Mig själv, såklart !
14. En snygg kille- Finns massa! Justin Bieber, Charlie Gustafsson osv.
15. En snygg tjej- Megan Fox
16. Vem träffade du senast & vart någonstans? Mina kusiner haha kanske? hos dem.. :)
17. Ögonfärg- Blå/grön/grå hahah
18. Vem såg du senast? Mamma
19. Har du någonsin förlorat en vän? Nja..Ingen har dött eller något sånt..
20. Vad åt du senast? Tuggummi :P
21. Vad drack du senast? Cooola!♥
22. En vacker person- David Beckham!
23. En snäll person- Min morfar är väldigt snäll..♥
24. En gullig person- Justin Bieber!♥
25. En jobbig person- Vet inte faktiskt! :D
26. En konstig person- Finns några..
27. En med magrutor- Zlatan♥
28. När skrattade du senast och varför? Åt Maria, för hon var helt OK.
29. När grät du senast och varför? När min pappa sa att jag skulle spela fotboll imorgon, för att jag är sjuk. :D
30. Vill du ha ditt ex tillbaka? Nej
31. En du saknar- För många! 
32. Ditt humör just nu- Trött , typ.
33. Hur många vänner har du på facebook? 1119 :)
34. Hur många av dem är tjejer & hur många killar? AAH ingen aning.. 
35. Har du skilda föräldrar? Nää :)
36. Hur många syskon har du?
37. Din favoritfärg- Rosa, grön, svart, vit & CHOCK ROSA!
38. Nån du vill träffa- Justin Bieber!
39. Äckligaste du vet- Sushi, spya, spindlar, clowner osv osv.
40. Godaste godiset- Choklad! 
41. Godaste läsken- Cola! 
42. Har du någonsin brutit mot lagen? NeveR!
43. Är du kär just nu? Nej! :)

Snygg!

Znygg

dör

!!!!
Megan Fox!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela