Glee..

Publicerad 2012-01-26 21:56:56 i

Hej alla dösnygga människor! ;)
Idag efter so,n hade vi bild & engelska sen slutade vi. :) Typ 14:45 slutade vi, kom hem ungefär 15:05. När jag kom hem fixade jag min spotify lite, asså en ny lista! Bara Glee låtar! :D Sen har jag bara chillat.. ;) Nu ligger jag i sängen och tittar på tv och blogga och smsar och lyssnar på Glee. ;) Imorgon börjar jag 9:35 fy satan vad skönt. ;)
Men vi hörs imorgon! :D
Pussar!♥
En fin liten rosett :D
Follow me alla! :D
Musches spya..
vill ha :(
Asså gott ! :) Smoothie
vafan hände?!
snooow! :D
HAHAHA :D
Hahah jag imorse!!
Måste bara tillägga att det inte är snus eller något skit på mina tänder utan tandställningen ni ser!
Ha en god fortsatt kväll, godnatt! :D

Kommentarer

Postat av: Sofie Zirath

Publicerad 2012-01-27 13:04:49

SV: Som du! :) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela