Fortfarande sjuk.

Publicerad 2012-01-01 16:52:47 i

Tjena tjaba sötnosar! :)
Idag vaknade jag 14:40 ungefär.. :S Då gjorde jag absolut ingen aning, just nu lyssnar jag på musik & smsar.. :) Ingen aning om vad jag ska göra idag, nej juste.. Jag är ju sjuk, så kan inte gå ut eller något! Mitt högra öga rinner hela tiden, det är helt rött i ögat, det klias och det är mindre än det andra ögat. :( Jag dör! Fortfarande lika jävla ont i halsen och hostar skit mycket nu. :(
Ska typ sätta på en film nu och krypa ner under täcket, vi hörs någon annan gång!
Pussar!
Min dröm kommer gå i uppfyllelse om han kommer.. I love you, Justin!♥
when u smile, i smile!♥
1 Mars 1994 12:56 det var då kungen föddes!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela