Dom 5 första som gillar skriver jag om på min blogg (blev fler än 5)

Publicerad 2012-01-02 01:31:38 i

Florence Saga Lovisa Bjurling
En skit snygg tjej som gick i min ''klass'' i 6års! :)
-
Gabriel Lahti
En söt kille som är rolig och schyst! ;)
(grabben med röd tröja)
-
Ida Grymaste Svennen
En söt tjej från Tumba som är jätte duktig på innebandy! ;)
-
Henrik Lönnqvist
En kille som går i samma klass som mig. Rolig & snäll! (IPhone nörd också!) :P
-
Sebbe Grönkvist
En gullig kille som jag lärde känna i Storvreta, och han är en grymt duktig målvakt i innebandyn! :D
-
Marcus Paulsson
En grymt snygg kille ! ;)
-
Julia Dahlun
En jätte gullig tjej, som är jättte trevlig! :)
-
Josefine Ehrnstlin
En jätte söt tjej som också har en skit grym blogg! :D tryck HÄR!
-
Maria Hedenskog
En jätte söt Musche som jag har känt i nästan hela mitt liv som har sjukt bra humor! Och hon är jävligt grym på innebandy, shit azz. Den bruden vill man inte få arg. I love you!♥
-
Sofie Gustafsson
En grym söt tjej som jag möter i innebandyn, hon är grymt duuktig på innebandy! Sofie är bättre än bäst! ;)
-
Martin Stark
En jätte söt kille från Nacka som lirar innebandy, han är kung!♥
-
Amanda Virtanen
En jätte söt tjej som jag har känt sen typ 4an!♥
-
Filip Hanéll
En fett snygg kille från Åkersberga som är duktig på innebandy! Han är bäst!♥
-
Chester Skönnerud
En söt liten 98a som går i samma skola som mig! Han är schyst, rolig & söt!♥
-
Jessika Hedenskog
En jätte söt tjej på 14 vintrar! (Snart 15) Hon fyller år år den 20onde Januari! ;) Hon är snygg och spelar innebandy! Grymt duktig är hon på det! :D Hon har spelat fotboll! Hon bor i Tullinge, precis som alla andra idioter gör! :P :P :P♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela