Tiiiiiisdag

Publicerad 2012-02-21 22:55:17 i

Tjena kompisar! ;)
Idag började vi 8:10 med slöjd, språkval, lunch, matte (prov), idrott & sist hade vi elevensval. ;)
Haha på elevensval la jag mig på en tjock madrass och sen hade jag en smal madrass som täcke och försökte sova? Och vad tror ni händer?? Jo jag somnar på riktigt. -.-' Men blev väckt av John som kom och hoppade på madrassen.. :( Sen frågade jag min lärare om jag fick gå hem, då sa han jaaa. :D När jag kom hem gjorde jag inte så mycket sen någon gång åkte jag, mamma & pappa till min moster + kusiner! Och där var min mormor också, så hon är i Stockholm just nu! :D Sen vid 20.00 åkte vi hem. ;)
Sen hoppade jag in i duschen nu sitter jag och tittar på Big Brother. :)
Så vi hörs imorgon!
Pussar!!!!♥
hahahahah :D
sara lånar amandas instagram xD
Pink lips
sara lånar asmandas instagram xD
Bilden som va här är jääääätteful Saraaaa & blablabla.. Men jag älskar dig också haha ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela