BIG BROTHER 2012!!

Publicerad 2012-02-19 22:12:27 i

Hej på er alla!♥
Idag vaknade jag, eh ingen aning. :) Sen åt jag iaf frukost, en macka blev det! Bra till match , eller vad säger ni? ;) Vid 13:10 åkte vi till Jessika & Maria och dit kom Olivia då åkte vi alla till Barkarby, eller Björkeby! :) Där hade vi match mot Bele, i hela första stod det 0-1 till oss sen i andra började Bele göra mål och matchen slutades 3-1. :) Efter åkte vi först och lämna Olli sen Jessika & Maria. :) När jag kom hem tittade jag lite på tv, sen käkade jag och sen hoppade jag in i duschen! :D Just nu sitter jag och tittar på Big Brother, åh vad jag älskar det!!!!!!!!! :* Imorgon ska hela skolan till Flottsbro på någon jäkla frilufsdag(?) ska inte åka skidor, har aldrig stått på några så ska inte göra det heller! ;) Men vet ni vad mina kära vänner?
Vi hörs imorgon! :)
Pusssar!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela