fukking monday

Publicerad 2012-02-13 22:43:49 i

Hej sockertossar!♥
Idag började vi 9:30 med mentorstunden, so(prov), lunch, no, språkval & so. :) Sen gick jag hem med Amanda. ;) När jag kom hem bytte jag om sen åt jag en macka. :) 17:30 åkte jag & mamma och hämtade Jessika & Maria och skjutsade hon ner oss till hallen och där hade vi träning. :) När jag kom hem duschade jag på en gång och sen åt jag mat och kollade på Familjen Annorlunda. Och sen tittade jag på Mammor & minimodeller. :) Nu sitter jag i min säng och tittar på Sex and the city, ooooh i love it!!!!!!
Imorgon börjar vi fan 8:10 :( :( Men det är Valentine's rock imorgon i skolan, AWESOME! :D
Vi hörs imorgon iaf. ;)
Pussar!♥
true true true
true true true
true true
Sööötis!
Datanööörd.
komsi komsi erik.. xD
elit! !!!! :D
checka in mina ögonfrasar till vänster :P In THe school, the school.
on the toilet .. ;)
in the club, the club! hahahah :D
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
HAHAH TUFFA!!!!
bara min tagg på instagram !!! :D
blue eye
HAHA TUMMEN UPP FÖR SKOLAAAN!!!! YEEAAAAH
fråga inte varöfr jag inte tittar in i kameran... hahahahahahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela